Trebate pomoć za pristupanje portalu za iznajmljivače?
Ako imate poteškoća glede prijave na portal za iznajmljivače, odgovore na svoja pitanja možete pokušati pronaći na ovoj stranici.
Kliknite na “Zaboravili ste lozinku?” i upišite e-mail koji ste koristili kada ste kreirali profil te slijedite upute.
- Provjerite sandučić neželjene pošte (spam)
- Provjerite jeste li unijeli točnu e-mail adresu. Morate upisati e-mail adresu koju ste koristili za kreiranje korisničkog profila.
- Ako niste dobili naš e-mail u roku od 15 minuta, zatražite ponovno novu lozinku ili kontaktirajte službu za korisnike.
Kliknite na "Zaboravili ste lozinku?” i unesite e-mail adresu koju smo registrirali u NOVASOLu. Moći ćete zatražiti novu lozinku i završiti registraciju.
Nakon što registriramo Vaš ugovor, dobit ćete e-mail s poveznicom i uputama za kreiranje Login profila. Ako još niste dobili naš e-mail, kontaktirajte službu za korisnike.
Trebate ići u trgovinu App Store ili Google Play ovisno o tome imate li telefon iPhone ili Android. Potražite „NOVASOL” da biste pronašli aplikaciju.
Upotrijebite istu adresu e-pošte i lozinku kojima se koristite za prijavu na portalu za iznajmljivače.
Kliknite na poveznicu „Zaboravljena lozinka” na stranici za prijavu u aplikaciju. Nakon što postavite novu lozinku, ona bi se trebala upotrebljavati i za aplikaciju i uobičajen portal za prijavu.
Ako nikada niste prijavili na portal za iznajmljivače, morate završiti registraciju putem e-poruke koju ste primili. Kada to učinite, možete preuzeti aplikaciju i prijaviti se sa svojom adresom e-pošte i lozinkom koju ste izradili.
Molimo kontaktirajte našu služu za korisnike putem e-maila ili telefona. Radno vrijeme ureda i kontaktne informacije pronaći ćete na dnu stranice.
Navedeni kontakti važeći su za vlasnike koji već iznajmljuju s nama.